Saturday, December 6, 2008

SIAPA KATA YOGA HARAM UNTUK UMAT ISLAM? ~ Malaysiakini

Nampaknya isu Fatwa mengharamkan Yoga dikalangan umat Islam belum reda lagi. Parti MIC yang kian hari kehilangan relevannya dikalangan kaum India yang kini melihat kepada Pakatan Rakyat untuk memperjuangkan nasib mereka.

Sebagai langkah menyelamatkan MIC dari terus terkubor, Presiden MIC Datuk Seri Sami Vellu secara biadapnya mempertikaikan Fatwa yang dikeluarkan oleh Majlis Fatwa Kenangsaan. MIC menggunakan Blog untuk menentang Fatwa ini demi untuk dilhat sebagai Hero dikalangan kaum India.

Link blog-blog dibawah ini memutarbelitkan ajaran agama Islam dengan menggatakan kononnya Yoga adalah berharmoni dengan Islam.
Pergilah ke SINI dan SINI dan bacalah tipu muslihat penulis blog MIC ini. Penulis Blog ini mendakwa bahawa salah satu blog itu adalah blog tiruan dan bukan blognya. Tetapi saya mendapati isi kandungan kedua-dua blog terbabit adalah sama sahaja!

Wahai muslimin dan muslimat sekalian, bacalah sendiri tipu muslihat MIC yang berani mencabar kewibawaan agama Islam dan juga cuba meggelirukan orang Islam.
Baca INI juga.

1 comment:

Anonymous said...

For goodness sake GROW UP and keep your ignorance of your pathetic existence and excuse for a life to yourself. If you shut up nobody would say you're stupid or ignorant. Go figure it out yourself. Maybe you'll think of something more stupid to bring up!!!